Jihočeská pohoda

25.10.2011 13:29

Myslím, že jsme dostály názvu - celá akce proběhla v POHODĚ. Jsem šťastná, že nikoho nezastřelili myslivci, nikdo se neztratil a naprosto neočekávaně všichni došli. Jsem šťastná, že jste dorazili a byli v pohodě. Jsem šťastná, že jste se všichni zapojili do naší bláznivé aukce a pomohli tak zvýšit konečnou částku, kterou v nejbližší době předáme. A hlavně jsem šťastná, že jsem kedysi poznala Terku a nyní s ní prošla celé pořadatelské "šílenství" bez jakýchkoliv potíží, ba dokonce konfliktů. A jsem taaak moc šťastná, že se pustím do dalšího ročníku! (i přesto, že jsem poslední týden byla přesvědčená, že to fyzicky ani psychicky neustojím a je to poslední ročník...NENÍ :oD )

Nyní musím poděkovat všem, kteří mi pomohli. Terce, hlavně za to šílené přetrasovávání 2dny před startem a celkovou spolupráci! Lucce za skvělou fotodokumentaci a Pétě za přípravu bašty pro dvounožce. Hannnzovi za mapy, karaoke a ochotu pomoct s číkoliv. 

Děkuji všem sponzorům, kteří nás podpořili, ač se jednalo o malou akci. Jmenovitě: Arden Grange, Happy Dog, Lavazza a BARKING HEADS.

Děkuji všem za sportovní chování a chuť do pohybu se svým čtyřnohým partnerem!

 

Tak za rok......:o))